Let the pictures do the talking…

FT

Anda boring? Try this…

tgh boring ke?

buat korang yang tade keje

boleh laa test korang nyer typing speed yer…

bhs melayu pun ade… inggeris pun ade..

ni markah aku…

kalau terer potong la markah aku yer… hehe

45 words

Typing Test

50 perkataan

Speed test

Advertisements

Next Project: Twin Exhaust

1.

2.


Ramadan…

وَبَلِّغْنَا رَمَضَان

“Sampaikanlah aku ke Ramadan…”
Ramadan…
bulan taubat,
bulan menginsafi,
bulan membersih dan mensuci, rohani, jasmani dan juga diri,
bulan mengabdikan diri pada ilahi
Ya Allah berilah
kesihatan,
kesabaran,
kekuatan,
kerajinan,
dalam mengerjakan ibadah kepadaMu.
sedarkanlah aku,
kejutkanlah aku,
jemputlah aku,
tabahkanlah aku,
untuk beribadah kepadamu.
terimahlah
taubatku,
amalku,
doaku,
masukkan aku ke syurgamu,
lindungi aku dari nerakamu
redhalah aku sbg hambamu.

Aminnn….~~~


Duhai Bonda

Selamat hari lahir mak...

Bila sebut pasal mak… igt aku kat lagu ni…

dulu mase skola menengah sllu nyanyi…

heheh

……………………………………………………………………………………….

Duhai Bonda by NowSeeHeart

Bagai kerdipan lilin yang berkilau, bercahaya
Menggantikan mentari terangi malam nan gelita
Membakar diri pun membeikan cahaya
Membiar diri musnah terlebur
Korban segalanya penuh rela

Biar dimamah arus usia
Tidak pernah kenal derita
Bagai sungai kasih yang mengalir
Tiada penghentiannya, tak bertebing

Duhai ibunda kaulah anugerah istimewa
Berkorban jiwa raga redahi hidup nan mencabar
Berusaha dan sabar dalam mengharungi derita
Hidupmu penuh ranjau meniti kepayahan yang tiada kesudahan

Tidak sekali mengharapkan dibalasi permata
Cukup engkau rasa bahagia
Lihat anak-anakmu berjaya
Kau penawar hati duka
Walau hatimu terluka
Engkau ibu engkaulah bapa
Pabila ayah tiada

Hanya Tuhan saja yang dapat membalas jasamu
Kerana Tuhan saja yang tahu penderitaanmu
Wahai bonda

…………………………………………………………………………………………………..

smoga mak panjang umur, dan sihat selalu…

dan sempat tgk sy kawin

😛

sape2x suke lg ni download la sini k

http://www.mediafire.com/?jmxm0zjnmnm


bila aku diuji lagi…

aku sedih….

aku tension….

aku tak tenangg…

jiwa kacau …

nak tdo tak boleh…

asyik memikirkannya…

sllu aku bertanya… knp aku jadi mcm ni…

knp… kenapa… kenapa … knp… knp!!!!!!!

knp sume ni mesti jadi mcm ni…

konflik sana sini…

sampai daa tak boleh terimaa….

sampai rasa sgt tertekan…

barulah aku igt tuhan…

igt nak mintak tolong kat tuhan…

sekian lama minta petunjuk br laa aku sedar….

rupanya ujian tu utk mengingatkan aku….

yg telah lupaa kepadaNya…

kini aku bersyukur… tuhan sebenarnya masih syg pada aku…

astaghfirullah…

astaghfirullah….


Old Timer Photos

Old photos taken using a classic Mustek DV3000 digital Camera.

becoz of the passions in photography I bought this camera using scholarship money  😀

as a kickstart… this is several years back 2003/2004 cant recall :).

anyway here are some of the shots. not really good but i enjoice shooting em.

1. old enuf to die..

2. blurry.. KL Tower

3. Ijan..

4. Perspective...

5. Old Kap Chai

6. a not so symetry


New Look & feel

1.

2.

3.

4.

6.

6.

7.

8.

9.

10.

11.


My HDR Collection

Golden Hour

Masjid Kristal, Terengganu

Masjid Putra, Putrajaya

Jambatan Wawasan, Putrajaya

Palace of Justice, Putrajaya

Putrajaya airspace


Aksi Kucing

1.

2.

3.

4.

5.