Let the pictures do the talking…

Posts tagged “tenang

bila aku diuji lagi…

aku sedih….

aku tension….

aku tak tenangg…

jiwa kacau …

nak tdo tak boleh…

asyik memikirkannya…

sllu aku bertanya… knp aku jadi mcm ni…

knp… kenapa… kenapa … knp… knp!!!!!!!

knp sume ni mesti jadi mcm ni…

konflik sana sini…

sampai daa tak boleh terimaa….

sampai rasa sgt tertekan…

barulah aku igt tuhan…

igt nak mintak tolong kat tuhan…

sekian lama minta petunjuk br laa aku sedar….

rupanya ujian tu utk mengingatkan aku….

yg telah lupaa kepadaNya…

kini aku bersyukur… tuhan sebenarnya masih syg pada aku…

astaghfirullah…

astaghfirullah….


heal ur soul…

1. “Sesungguhnya kami milik Allah dan kepadaNya kami akan kembali (di hari Kiamat). Ya Allah! Berilah pahala kepadaku dan gantilah untukku dengan yang lebih baik (dari musibahku).”( HR. Muslim 2/632 )

2. Bila cepat doamu dimakbulkan, maka Dia menyayangimu.. bila lambat doamu dimakbulkan, Dia ingin mengujimu.. bila tak dimakbulkn doamu, pasti Dia merancang sesuatu yg lebih baik untukmu… Bersangka baiklah terhadapNYA. *Terima Kasih Ya ALLAH*