Let the pictures do the talking…

Archive for June, 2010

Duhai Bonda

Selamat hari lahir mak...

Bila sebut pasal mak… igt aku kat lagu ni…

dulu mase skola menengah sllu nyanyi…

heheh

……………………………………………………………………………………….

Duhai Bonda by NowSeeHeart

Bagai kerdipan lilin yang berkilau, bercahaya
Menggantikan mentari terangi malam nan gelita
Membakar diri pun membeikan cahaya
Membiar diri musnah terlebur
Korban segalanya penuh rela

Biar dimamah arus usia
Tidak pernah kenal derita
Bagai sungai kasih yang mengalir
Tiada penghentiannya, tak bertebing

Duhai ibunda kaulah anugerah istimewa
Berkorban jiwa raga redahi hidup nan mencabar
Berusaha dan sabar dalam mengharungi derita
Hidupmu penuh ranjau meniti kepayahan yang tiada kesudahan

Tidak sekali mengharapkan dibalasi permata
Cukup engkau rasa bahagia
Lihat anak-anakmu berjaya
Kau penawar hati duka
Walau hatimu terluka
Engkau ibu engkaulah bapa
Pabila ayah tiada

Hanya Tuhan saja yang dapat membalas jasamu
Kerana Tuhan saja yang tahu penderitaanmu
Wahai bonda

…………………………………………………………………………………………………..

smoga mak panjang umur, dan sihat selalu…

dan sempat tgk sy kawin

ūüėõ

sape2x suke lg ni download la sini k

http://www.mediafire.com/?jmxm0zjnmnm


bila aku diuji lagi…

aku sedih….

aku tension….

aku tak tenangg…

jiwa kacau …

nak tdo tak boleh…

asyik memikirkannya…

sllu aku bertanya… knp aku jadi mcm ni…

knp… kenapa… kenapa … knp… knp!!!!!!!

knp sume ni mesti jadi mcm ni…

konflik sana sini…

sampai daa tak boleh terimaa….

sampai rasa sgt tertekan…

barulah aku igt tuhan…

igt nak mintak tolong kat tuhan…

sekian lama minta petunjuk br laa aku sedar….

rupanya ujian tu utk mengingatkan aku….

yg telah lupaa kepadaNya…

kini aku bersyukur… tuhan sebenarnya masih syg pada aku…

astaghfirullah…

astaghfirullah….


Merah Menyala…

Bile sebut merah menyala jer…
trus aku igt lagu ni & gamba ni…
hmmm….

Dekat Padamu

Merah menyala oh jantungku
Berdegup pantas keranamu
Haru biru fikiranku
Bila kau pergi jauh
Kehadiranmu mewarna kehidupanku
Putih sucinya perasaan
Jiwa untuk dikongsikan
Sejingga api membara
Sehangat itulah cinta
Kehadiranmu mewarna kehidupanku
Sesaat berjauhan rasa tidak keruan
Hilang arah ku gundah
Tanpa khabarku resah
Hitam gelita pandangan
Rindu makin dirasakan
Hanya satu ku mahu
Berdamping denganmu di sisi selalu

1. masih tinggi....

2. Dah turun sket....

3. tenggelam sket...

4. tenggelam separuh...

5. ...

6. tinggal lagi suku....

7. seinci je lg....

8... the end....

kat gamba ni yg merah ade lah matahari…

itu ajer…

ūüėõ


P90X Workout…

I’m going to start P90X workout.
it has been about 2-3 months break…
bukan senang nak dpt mood workout ni…

workout = susah nak start, susah nak disiplin(istiqamah…)
so now i got back on the line to cut n shape.

P90x workout sample: even a women can do, y cant u?

p/s: get in shape or die trying!!!

next post will be my current photo

and the next 3 months will be my photo with 8pax =)


heal ur soul…

1. ‚ÄúSesungguhnya kami milik Allah dan kepadaNya kami akan kembali (di hari Kiamat). Ya Allah! Berilah pahala kepadaku dan gantilah untukku dengan yang lebih baik (dari musibahku).‚ÄĚ( HR. Muslim 2/632 )

2.¬†Bila cepat doamu dimakbulkan, maka Dia menyayangimu.. bila lambat doamu dimakbulkan, Dia ingin mengujimu.. bila tak dimakbulkn doamu, pasti Dia merancang sesuatu yg lebih baik untukmu… Bersangka baiklah terhadapNYA. *Terima Kasih Ya ALLAH*